hennestankar.blogg.se

Höstdagar

Publicerad 2014-10-02 21:37:14 i Common stuff,

Jag kan inte nog beskriva hur mycket jag älskar hösten, sitter verkligen med några härligt doftande ljus här bredvid mig när jag skriver. Hösten är nog min favorit-årstid, när löven skiftar färg, när man får börja ha gosiga kläder och när man bakar så hela huset doftar söta kakor. Och för att inte tala om alla nya tésorter som man ska pröva på. Med andra ord så är hösten hur underbar och mysig som helst. Ha det bra mina vänner! Nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla på The fault in our stars igen, finaste rullen som finns för tillfället. Kram på er :)

Kommentarer

Postat av: Emma Janson

Publicerad 2014-11-11 12:00:51

Hej!
Fin blogg :)
Just nu har jag en tävling där jag lottar ut choklad och marsipan, va gärna med och tävla! Läs mer om tävlingen här: http://emmajanson.se/2014/november/tavling-i-samarbete-med-kutter-konfekt.html#comment
Ha en fortsatt bra tisdag! Kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Andersson

Jag är en kreativ tjej som älskar att umgås med vänner, sjunga, spela gitarr och leva livet. Följ mig i min vardag för inspiration, tankeställningar och tips, mm.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela