hennestankar.blogg.se

Mitt rum

Publicerad 2014-06-29 16:41:23 i Common stuff,

Hej! Jag tänkte visa lite bilder på mitt rum så får ni se hur jag har inrett det. Eftersom mitt rum är där jag är väldigt ofta efter skolan osv, så tycker jag att det är jätteviktigt att man håller rent och snyggt men även att man trivs i det, så därför har jag inrett mitt rum helt själv efter den stil som jag gillar och trivs bäst i, vilket är en lantlig och ljus stil, eller shabby chic som vissa vill kalla det. Hoppas att ni känner er inspirerade till att ändra om och inreda erat rum!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Andersson

Jag är en kreativ tjej som älskar att umgås med vänner, sjunga, spela gitarr och leva livet. Följ mig i min vardag för inspiration, tankeställningar och tips, mm.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela