hennestankar.blogg.se

My dream home

Publicerad 2014-04-08 12:05:00 i Common stuff, Interior design,

Är det bara jag som gillar att kolla på inspo-bilder till hur jag vill att mitt hem ska se ut? Inredning på pinterest osv. Längtar tills man flyttar hemifrån till en egen lägenhet och man får bestämma hur allt ska se ut från början, att ha ett hem som man tycker allt är helt i sin egna stil och helt perfekt? Drömma får man väl.. ;)
//Sanna
 
Is it just me that enjoys to look at inspo-pics of how I want my home to look like? Interior design and decor ideas on pinterest and so on. I can't wait until I move into my own apartment and get to decide everything, how it's going to look like. To have a home that is entirely in your own style and totally perfect? A girl can dream, can't she?.. ;)
//Sanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanna Andersson

Jag är en kreativ tjej som älskar att umgås med vänner, sjunga, spela gitarr och leva livet. Följ mig i min vardag för inspiration, tankeställningar och tips, mm.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela